Efter mycket letande och prövande så ska denna Santa fe få dra runt på husvagnen framöver.
Rymlig som få, och härligt Hightech som välkomnar en varje gång man kommer för att ta sig en runda.
Lite längre utlägg senare.
// Larzan
Efter mycket letande och prövande så ska denna Santa fe få dra runt på husvagnen framöver.
Rymlig som få, och härligt Hightech som välkomnar en varje gång man kommer för att ta sig en runda.
Lite längre utlägg senare.
// Larzan
Kul med bilen och kul att du delar med dig på bloggen
GillaGilla
Hej !
Såg bilderna på din förra husvagn Solifer, själv har jag en Solifer 550dl -90 och undrar vad du fick tag på Solifer dekalerna och vad dom kostade ?
Mvh/Tobias.
GillaGilla
Beställde de hos Solifer i Dorotea.
Kostade någon hundring.
Finns även på Dekaltrim.nu
Men Solifer har alla dekaler som ett smörgåsbord.
GillaGilla
Hej !
Tack !
Ska ringa till Dorotea i eftermiddag.
/Tobias.
GillaGilla
Hej
Trevlig blogg, alltid kul att läsa och få lite tips till egna resor. Går i bilbytar tankar och sneglar på santa fe 2013-> som dragare till våran vagn. Du har ju hunnit få lite erfarenhet av bilen, kort och gott är det en bil du rekomenderar? några brister du upptäckt på era resor? Om du har automat funkar den bra med vagn efter bilen?
Mvh Mathias
GillaGilla
Bilen fungerar klockrent som dragbil.
Tuffar på utan att knorra.
Helljuset, lite svagt och behövs ett komplement med extraljus, fast å andra sidan, vilka bilar har ett riktigt bra helljus idag?
Men i övrigt, har inget att anmärka på.
Lådan och motorn fungerar roligt bra och trivs bra runt 100km/h med vagn efter.
Ligger runt litern i ren stadskörning, under litern med vagn och mycket landsväg och ca 0,68-075 i högt motorvägstempo vilket jag tycker är riktigt bra.
Kör gärna i det manuella läget när jag drar med vagnen, för känslans skull. Fungerar bra även i automatläget.
GillaGilla